Branding

branding online podnikatelka tvorba brandu

Branding alias osobní značka

Víš, co si představit, když se řekne branding? Zní to cize, ale jedná se o osobní značku podnikatele, kterou reprezentuje několik věcí a když je budeš mít vzájemně sladěné, budeš působit více profesionálně a jednotně a zapamatovatelně.

Proč je tak důležitý? Obejdeš se bez něho? A jaký je rozdíl mezi brandingem a vizuálním stylem

Co vše se skrývá pod pojmem branding:

význam slova branding studio cílová web
  • PEVNÝ ZÁKLAD ZNAČKY (co je celkový účel tvé značky, jaké jsou tvé cíle, jaká je vize a mise značky)
  • STRATEGIE BUDOVÁNÍ ZNAČKY (mrkni na podnikatelské desatero)
  • DEFINUJ SVOJI ZNAČKU (co určuje tvoji značku, jak se chceš prezentovat)
  • IDENTIFIKUJ SVÉ SILNÉ STRÁNKY (čím vynikáš, v čem jsi jiná, v čem je tvůj produkt zvláštní)
  • ZNÁŠ SVOJI CÍLOVOU SKUPINU (urči si co nejpřesněji skupinu lidí, kterým chceš prodávat)
  • KDO JE TVŮJ IDEÁLNÍ ZÁKAZNÍK (představ si svého ideálního zákazníka a „ušij“ mu produkt na míru)
  • VYTVOŘ PŘÍBĚH SVÉ ZNAČKY (popiš své začátky, jak jsi začínala podnikat)
  • NAVRHNI SI SVŮJ VIZUÁLNÍ STYL (vlastní barvy, písmo, logo, atd)
  • NAJDI SVŮJ HLAS (promysli, zda budeš vystupovat formálně – vykat, nebo neformálně – tykat)
  • BUĎ KONZISTENTNÍ (chovej se všude stejně na webu, sítích, v mailingu, jak v textu tak i ve vizuálu informace)
  • NEDODANÉ SLIBY ZNAČKY (neslibuj něco, co nemůžeš splnit)
  • POUŽÍVEJ NÁSTROJE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY (programy, web, mailing, atd)
  • KDO STOJÍ ZA ZNAČKOU (buď tváří své značky, zákazníci si s tebou naváží snadněji kontakt a budeš uvěřitelná)
  • SLEDUJ SVOJI KONKURENCI (sleduj podnikatele ve svém oboru, inspiruj se a nekopíruj!)
  • PŘEDÁVEJ SROZUMITELNÉ INFORMACE (ověř si, že tvoje informace nemůžou být zavádějící, nebo špatně pochopeny)

Není to zase jen ztráta času? Věř, že není. Každá žena je s časem na štíru. Bohužel má den pouze 24 hodin a někdy to chce i spát a věnovat se rodině. Na Tvůj byznys můžeš vyčlenit stěží pár hodin denně. Prezentace Tvojí značky (brandu) je věc, která stojí za to, abys ji zlomek času věnovala, vrátí se ti to v prodejích.


Články na téma Branding:

Chceš vědět o brandingu, poradit s výběrem brandových barev, nebo vytvořit příspěvky na sociální sítě? Klikni na tlačítko a odešli mi kontaktní formulář, kde napíšeš, co bys potřebovala zkonzultovat.